Veelgestelde vragen
Bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
VERZENDING & RETOURNEREN
Ik wil toch liever een andere vacht, kan ik mijn bestelling ruilen?
Je kan je bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Lees hier meer over ons retourbeleid.
Zijn er verzend-en retourkosten?
Verzending is gratis in Nederland en België. Bestel je vanuit een ander land? Neem dan contact op met onze klantenservice via order@dyreskinn.nl
De verzendkosten van retourzendingen worden niet vergoed.
BESTELLING
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra we je bestelling op de post doen, ontvang je een track-en-trace code via de mail.
Wat is de levertijd van mijn pakketje?
We versturen je pakketje zo snel mogelijk. Je kan je bestelling binnen 3 werkdagen verwachten.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Als we je pakket nog nog niet verzonden hebben, kunnen wij nog wijzigingen doorvoeren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via order@dyreskinn.nl. Als je pakket al onderweg is kan dit helaas niet meer. Als je de bestelling hebt ontvangen, kun je het retour sturen.
GARANTIE
Zit er garantie op mijn schapenvacht/koeienhuid?
Wij hanteren een garantietermijn van 12 maanden. Dit geldt voor het breken of scheuren van het leer in het midden van het kleed. Gebruiksslijtage en het verlies van wol/haar valt hier niet onder.